despre......si atât.









Cimitirul Eroilor din Caracal
monumente funerare de arta

3 comments:

Andy said...

Am auzit si eu de minunile din Caracal.. credeam ca sunt niste glume.


Orasul tau nu se poate mandri decat cu niste morminte si ramasite preistorice?!

Semnat: I.

Ileana Bosogea - Tudor said...

nu sunt niste glume, numai ca minuni din astea se mai intalnesc si in alte parti, de exemplu ceasul din gara cu IIII in loc de IV se mai gaseste si in alte cateva gari...

minunile nu sunt ale orasului, sunt ale unor oameni...oamenii vin, pleaca....

Orasul se poate mandri cu mai multe lucruri, mai putin cu aprecierea si preocuparea pe care ar merita-o...

nu poti judeca ceva sau pe cineva pana nu-l cunosti...la fel si cu orasul meu...

multumesc de vizita!

Ceritte LaBeouf said...

Draga Topsy....Am facut armata in Ploesti mai demult si am intalnit oameni si oameni!Am avut doi camarazi care sunt din Caracal...si am auzit si eu povestea de acolo!Orice loc isi are povestea lui...si glumele lui...dar am o intrebare pentru tine...!Sti de ce iti bate inima?Sau de cate ori iti bate inima cand auzi o veste ceva mai grea..?In orice loc de unde poti privi o poveste trebuuie sa realizezi ca defapt totul se intampla in spatele unor aspecte care priveaza oamenii,suflete,conditii grele...etc.....In spatele acelor povesti pe care le-am auzit si eu ma gandesc in primul rand ca acei oameni traiesc ianinte de toate....au copii au un suflet cu care cladesc o poveste!Cunosc situatii ceva mult mai grave dar la care s-au adus omagii pentru ca priveaza un aspect artistic, pentru ca priveaza un aspect literar...mai ales monumente istorice!Analiza din punct de vedere sarcastic pentru o abordare fotografica a cuiva imi pare totusi jicnitor nu la adresa fotografei respective....Ileana...ci mai degraba la farama de poveste si istorie a unei persoane!Un oras se mandreste cu viata in primul rand cu un bunaziua dat din suflet si mai putin cu aspecte de genul acesta!Sunt curios cu ce se mandreste Bucurestiul...?Sunt curios cu ce se poate mandri alte orase cand ipocrizia si rautatea sta la nivel de concept de usurinta in a analiza o situatie...!Este usor sa comentezi pe baza unui gest simplu de a privii...dar este mai greu sa determini niste parametrii uzuali si conditiile artistice pentru a pune frumos in evidenta un mesaj sau o latura a unei povesti......